Schema v.37

Nu har en ny vecka börjat. Lite roliga olika grejer som kommer hända den här veckan också!
.
Måndag kl 19: Församlingsforum och Ledarskap
Vi samlas för att snacka om ledarskap och vad man ska tänka på när man snackar framför andra. Helt enkelt saker som är bra att veta när man ska tala framför andra. Som alla ju någon gång behöver, vare sig i skolan eller på andra evenemang. Förra veckan tycker jag det var jättebra. Jag skrev om det här.
.
Onsdag kl 19: Hemgrupp hos KG och Jonte
Vi fikar, sjunger och snackar tillsammans. Den här veckan kommer vi prata om Jesu återkomst, kolla lite vad som står i Bibeln, jämföra vad adventisterna tror och jämföra med vad andra kyrkor tror om detta. Det är jag som ska förbereda kvällen så om ni har några tips eller frågor så är det bara att kontakta mig. Kolla gärna upp lite i förväg om vad andra tror och tycker om det här, jag hinner inte läsa allt. :)

Fredag kl ?? Kvällsmat och mys och Sture och Hannele
Vi träffas hemma hos Sture för att äta lite och ha det trevligt tillsammans. Det kommer mer info lite senare i veckan om mer detaljer. Men det lär bli en härlig kväll! :)

Lördag:
kl 10 - Bibelstudie, vi studerar om ett visst ämne och snackar. Brukar bli ganska intressant.!
kl 11:30 - Gudstjänst.Nässjö och Gränna församling kommer och hälsar på denna vecka, så vi blir ett härligt gäng denna veckan tror jag!
.
Efteråt: Lunch för alla! Alltid härligt!
.
Notering: Vi tänkte att vi kör igång med ungdomskör om några veckor. Vi hittade ingen kväll som passade särskilt bra, men troligen så kör vi på måndagskvällar med start om några veckor.Mer info kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0