Ungdomens bönevecka

Imorgon (onsdag) träffas ungdomarna och andra intresserade hemma hos KG för att prata och studera, lära oss tillsammans av Bibeln och varandra. Det är jag som leder och vi börjar med sång kl.19:30
.
På torsdag har vi bönemöte kl 19 i kyrkan, där vi träffas och snackar och ber tillsammans och kan prata om vad bön har haft för inverkan på våra liv eller vad vi tycker att bön är.
.
På fredag blir det VÅFFELKVÄLL hemma hos mig (Kristalina) och då är alla välkomna. Eftersom att jag inte har något våffeljärn så får ni gärna ta med om ni har och ta gärna med något att ha på våfflorna också, så ska jag stå för smeten. Så blir det lite knytkalas-aktigt. Ja i alla fall, alla välkomna, så hoppas jag att vi kan ha en trevlig kväll tillsammans! Ska vi säga från kl 18:00??
.
På lördag är det bibelstudie kl 10 som vanligt och därefter predikan av Sture Nilsson.
.
Ungdomens bönevecka - vad betyder bön för dig? Ta fem minuter att fundera på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0